Dag 3: 13 juni 2019

13 juni 2019

We hebben een goede nacht door kunnen slapen. Bijzonder is het, dat we beiden totaal geen last van een jetlag hebben. Het ontbijt is in een woord: delicious! We worden in dit hotel goed verzorgd. De director heeft zich voorgesteld en ze voelt zich persoonlijk verantwoordelijk voor ons welzijn. Beter kun je toch niet treffen😉. We hebben vandaag gekozen om veel buiten te zijn. We hebben een prachtig park bezocht. Een lange wandeling gemaakt. Met de taxi dwars door de stad heen. Iedereen toetert. Ze rijden op een vierbaans weg gerust als vijfbaans...  maar de brommers hoor je weer niet aankomen. Die zijn elektrisch.  Echt opletten geblazen dus. De temperatuur is goed te doen.

Eenmaal buiten blijkt de waarschuwing van China-kenners te kloppen. Er worden pogingen ondernomen om ons op de foto te zetten. Als reuzen in het land van de kleine mensen ben je blijkbaar een attractie. Diverse mensen vragen: mag ik naast u staan, voor een foto? Jahoor. Nu vinden we het nog wel OK.....  maar we merken dat ook hier het spreekwoord opgaat: als één schaap over de dam gaat, volgen er meer.

De gemeentereiniging verdient hier echt een pluim! Daarom een ode aan de gemeentereinigers: zie de foto's.

Ook vandaag hebben we weer heel vriendelijke mensen ontmoet. Een oase in zo'n grote stad.

We hopen nu weer een goede nacht te kunnen maken. Morgen staat ons weer een mooie excursie te wachten.

1. Henrieta:
    13 juni 2019
    Fijn dat we met jullie mee kunnen genieten. Liefs uit Buren.